Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av sandra lindskog - 30 januari 2010 19:36

Har inte gjort så mycket idag,bara villat,kolla på tv,gjort fruktsallad och chokladsås tills ikväll,ska snart göra en drink som består av sider,socker och kiwi  mums,sen blir det robbinson,håller på sanna eller.......kommer inte på vad han heter,villket bra minne jag har idag .


tängte ha en frågestund på min blogg och ni får skriva vad som hällst,om det är något som ni tycker att jag ska ändra på eller något annat som ni vill veta eller fråga.


svarar på alla frågor så fort jag kan.


kram på er  

Av sandra lindskog - 30 januari 2010 19:23

     

Här sen ni en liten del av DinSko 2010. Öppna tår, svarta kilklackar, lack, höga höjder och rejäla remmar är någonting som kommer att finnas på sko hyllorna i vår.

  


Min absoluta favorit,passar lika bra som till vardags som till fest


Av sandra lindskog - 30 januari 2010 15:12

Fick en fråga igår

 

 

Hejsan! jag älskar din blogg och undra om du kanske kunde skriva lite mer om mode :) Jag tkr att du skulle kunna göra jättebra tips och sånt.


tack så mkt! :)

 

Så tängte svara på den

 

Tack så mycket för att du läser och tycker om min blogg,självklart kan jag skriva mer om mode,tipps mm.

Tidigare månad - Senare månad

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

-

-


Skapa flashcards