Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av sandra lindskog - 6 februari 2010 22:31

Glömde att säga att min statestik har minskat den senaste tiden,vill ha flera läsare.om ni har tipps på vad jag kan skriva om och vad ni vill läsa så är jag tacksam för ideer så att min blogg blir intressant och så att ni vill läsa.

Av sandra lindskog - 6 februari 2010 22:23


  


Har nyss kollat på melodifestivalen det var inte rätt bidrag som kom till globen,jessica och linda skulle vidare tycker jag.

nog om det,imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på,blir nog att bara vara hemma tror jag men det är sådant som visar sig.


godnatt på er alla  

Av sandra lindskog - 6 februari 2010 15:00

Idag är det iallafal soligt ute,funderar om man ska ut och gå en sväng,dom andra har åkt och firat mammas syster som fyller år idag(grattis till henne)jag orkar inte följa med.

Har nyss duchat och fixat bloggdesignen,vad tycker ni?,snart ska jag ta något att äta och mysa med frippe.


ikväll blir det god mat,melodifestivalen och cider,chipps,mango.så det blir nyttigt för mig.älskar exotiska frukter.

Av sandra lindskog - 6 februari 2010 12:15

  

Av sandra lindskog - 6 februari 2010 09:47

Har inte haft tid att blogga,har inte gjort så mycket.gått i skolan mm,och har varit helt slut när jag kommit hem så det har blivit att

kolla på film och tv.


ikväll blir det äntligen melodifestivalen 2010,jag har redan lyssnat på

alla låtar och jag tycker att Jessica Andersson ska komma vidare till Globen,den låten är sååååååå bra.


  


Håller alla mina tummar för Jessica ikväll  



mera uppdatering kommer senare idag.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards