Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av sandra lindskog - 7 februari 2010 21:31

Har presis ätit lite och kollat på en annan del av köping och nu sitter jag här och dricker cider,har inte så mycket att skriva just nu.Det får bli uppdatering imorgon istället,mår inte så bra just nu.


godnatt på er alla  

Av sandra lindskog - 7 februari 2010 15:04

Ola"unstoppable"

Vet inte vad jag ska säga om den låten,den skulle inte ha gått till globen,är en låt som passar tonåringar tycker jag men den går vell att lyssna på.

Jenny Silver"a place to stay"

Kan bara säga att det är den dåligaste låt som jag hört.

Linda Pritchard"you"re making me hot-hot-hot

Superbra låt,älskar henne,kläderna får ett stort +,tror den låten skulle kunna gå bra i Eurovision song contest,men så blev det inte.

Pain of Salvation"road salt"

Man väntar på att få höra fart i låten,men han som sjunger har en grymt bra röst.

Anders Ekborg"the savivur"

Är en bra låt,det är liksom lite musikalkännsla i den låten som låter bra.

Jessica Andersson"I did It for love

Älskar deeeeeen låten,den skulle ha kommit till globen istälet för andra chansen,klänningen är jättefin.

Frispråkarn"singel"

dåååålig låt

Salem al fakir"keep on walking"

skulle inte ha gåt vidare,var sådär

 

Av sandra lindskog - 7 februari 2010 11:07

God morgon på er,har nyss kollat på Extrem home make over,det handlade om en familj som bestod av mamma,pappa och 3 små syskon.men för några år sedan dog deras mamma hemma i sin egen säng på mors dag.Det är så sorgligt,mina tårar ran kan jag säga,men dom fick ett jättefint hus och en fin sak var att det fans tre fönster som representerade dom tre döttrarna och åvanför fans det ett fönster med en ängel som håller i tre band,mamman vakar altid över dom.

Det var såååå fint tycker jag.


idag ska jag göra lite smycken och kanske baka en efterätt med några av mina syskon,självklart blir det något med choklad(hihihi)sen ska jag damma och damsuga mitt rum och ikväll blir det att kolla på Beywattch och äta chipps och cider.


nu ska jag fixa och dona lite,men tänkte lägga upp vad jag tycker om varje melodifestivallåt varje lördag,det blir antingen uppdatering senare idag eller ikväll.


Ni får ha en jättebra dag.


såg också att min statestik ökar tummen upp för er,fortsätt så.det fattas bara kommentarer.kram på er  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

-

-


Skapa flashcards