Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av sandra lindskog - 9 februari 2010 18:12

Har presis ätit mat och tagit fram kläder tills imorgon.


nu blir det att ducha och kolla på tv och äta semlor.

passar på att säga godnatt för det blir inga flera inlägg ikväll


kram på er.  

Av sandra lindskog - 9 februari 2010 15:09

kom på att när vi skulle åka hem såg jag en älg som stod och åt på en gran,den var jättestor,villken tur jag har som såg den(hihihihi)

Av sandra lindskog - 9 februari 2010 15:02

Har nyss kommit hem efter en sväng på stan,följde med mamma och syrran och fikade på nya konditoriet(mums)sen var vi och handlade lite

och jag var iväg och gjorde en sak och det gick ganska bra faktiskt,bättre än vad jag trott.


imorgon ska jag till skolan en sväng och sedan kolla på lite saker på stan+en hemlig sak.


nu ska jag städa,ducha,ta fram kläder tills imorgon och göra ett armband tror jag.Blir mera uppdatering ikväll men annars skriver jag imorgon innan jag ska åka till skolan.


Ha en fortsatt bra dag.  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards