Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av sandra lindskog - 11 februari 2010 20:33

Har presis blivit klar med bloggdesignen och är supernöjd,har också kollat på vinterspelen i åre(så roligt)att kolla på.

snart kommer min lillebror och kollar på ett till avsnitt med mig,sen vet jag inte vad jag ska göra,det blir skola imorgon 8-10 och sen ska jag möta sandra och domenic på stan,vi ska shoppa och fika(längtar)sen ska jag träffa mamma och åka upp till dollar tror jag.


Nu ska jag ta fram kläder tills imorgon och kolla på finalen av vinterspelen i åre.


godnatt på er alla.  

Av sandra lindskog - 11 februari 2010 12:19

Min blogg kommer att se konstig ut ett tag framöver ska göra en helt ny bloggdesign och jag har en super bra ide.


Nu blir det yoga,Puss på er.

Av sandra lindskog - 11 februari 2010 12:09

Nuhar jag nyss kommit till skolan,har varit till en lärare och hämtat APU-uppgifterna tills nästa vecka när jag ska ha APU(Arbetsplatsförlaggd utbildning)stava(hihihihi)

Snart ska jag gå ner till skåpen och hämta yogakläderna och byta om och fylla på vattenflaskan och gå ner på Yoga.


Ikväll blir det att kolla på Greas(Filmen)och äta blodapelsin,sen vet jag inte vad jag ska hitta på,men det är sådant som visar sig skulle jag tro.


Nu ska jag ta mig ner till skåpen.

Av sandra lindskog - 11 februari 2010 10:20

  


Godmorgon på er,ska snart åka till skolan och ha yoga i en och en halv timme,det ska bli så skönt,man tänker inte på någonting.

Nej nu ska jag fixa lite och sminka mig för att sedan få skjus till bussen.

 

Uppdatering kommer när jag kommer hem,ha en bra dag.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards