Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av sandra lindskog - 12 februari 2010 20:26

Min blogg ser fortfarande konstig ut,men orkar inte göra mer med designen idag,fortsätter imorgon,


nu blir det tv och vila och sedan sova.


passar på att säga godnatt.

Av sandra lindskog - 12 februari 2010 18:15

Har nyss kommit hem från stan,har varit och handlat med pappa,köppte en nalle som det står I love you på och en hallonläsk.


Nu blir det städning av rummet och god mat och tv.

Av sandra lindskog - 12 februari 2010 13:01

Min dag börgade med att jag åkte till skolan vid 7 tiden,sen hade jag bild i 2 timmar.Sen slutade jag och då gick jag ner på stan och träffade Sandra och hennes son Dominic,vi gick och kollade lite och jag köppte en kofta och ett linne.Sen åkte vi upp på dollar och där köppte jag 2 blommor,1 ros,en vas,godis och en sak till Sandra(alla hjärtansdagsak)sen var det nog inge mer skulle jag tro.Bilder kommer  senare.Vi var också och fikade på dollar(Mums)var det.


Nu sitter jag i skolan och väntar på att pappa ska sluta,han slutar inte förens kl.16.00,och då ska vi åka och handla mat och lite mera saker.Det var länge sedan vi gjorde något bara han och jag så det ser jag fram imot.


Ikväll blir det att äta god mat,kolla på lets dance och någon film och äta fruktsallad med glass om jag har tur.


Ni får ha en bra dag/kram på er  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards