Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av sandra lindskog - 15 februari 2010 21:54

Blir ett snabbt inlägg,har nyss kollat på familjen anorlunda och ett till program men kommer inte ihåg vad det heter,imorgon blir det apu och vila när jag kommer hem och jag hoppas att min handledare är frisk

tills imorgon.


nu blir det sängen som gäller,börjar 9.00 så får lite sovmorgon,får hoppas att dagen går bra.


Godnatt på er  

Av sandra lindskog - 15 februari 2010 18:04

Andningsövning

Sitt på knäna med ryggraden rak. Om det är obekvämt går det att sitta långt ute på en stol så att ryggen är rak och fri. Armarna är böjda så att du har händerna i höjd med axlarna. Händerna ska vara knutna. När du andas in sträcker du upp händerna mot taket och spretar med fingrarna. När du andas ut låter du händerna av sin egen vikt falla ner till utgångspositionen när de är i höjd med axlarna. Övningen är dynamisk och det låter lite ur näsan när luften pressas ut. Upprepa 10 gånger. Övningen tar cirka 20 minuter.

Av sandra lindskog - 15 februari 2010 13:13

Nu är jag hemma efter första dagen på apu,n.Det gick bra tycker jag men min handledare var sjuk,hon kommer på onsdag tror jag,imorgon böjrar jag kl.9.00 - 15 tror jag men är inte säker.


Nu ska jag krama och leka med Frippen,kommer mera

uppdatering ikväll.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards