Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under februari 2010

Av sandra lindskog - 20 februari 2010 11:27

Ja igår var jag först på praktiken 9.00 - 13.00,sen hämtade mamma mig på bussen och vi åkte hem och fikade och sen hämtade vi min bror och åkte vidare till Söderhamn och kollade och handlade lite.

och det var snöstorm kan jag säga,man hållde på att blåsa bort,det var en orkan och dom varnade för att inte gå ut,men vi komm hem ändå.


just nu sitter jag här och skriver och lyssnar på låtarna som ska vara med ikväll på Melodifestivalen,håller nog på Darin,Crucified Barbara men Elin lanto och Erik linder är också bra och Alzasar.Det blir spännande att se villka bidrag som går vidare till globen.


nu ska jag sätta på mig mjukiskläder och städa och fixa lite,blir förhoppningsvis uppdatering ikväll efter Melodifestivalen,men det är sådant som visar sig.


Ha en bra lördag.

Av sandra lindskog - 18 februari 2010 21:43

Det här blir ett snabbt inlägg,har nyss kollat på "susan Boil(stava)drömmen som blev sann"gud villken röst hon har.


har inte gjort så mycket idag,har haft en ganska bra dag,nu ska jag sova,men först ska jag kolla igenom lite bloggar


det känns som morgondagen kommer bli en tung och jobbig dag,men............


Godnatt.

Av sandra lindskog - 18 februari 2010 16:40

är nu hemma efter ännu en dag på praktiken,det gick bra idag faktiskt.nu tänkte jag fortsätta med bloggdesignen om det går,blir uppdatering

senare.

Av sandra lindskog - 17 februari 2010 21:25

Nu sitter jag här och försöker mig på att göra en ny design,går inte så bra för jag är såååå trött.

så det får bli imorgon istället,min dag när jag komm hem har inte varit så bra,orkar inte berätta får se om jag gör det eller inte.


imorgon tänkte jag lägga in lite yoga övningar som är bra att kunna,yogan hjälper mig jättebra tycker jag.


Nu blir det sängen som gäller,tack för att ni som läser min blogg gör det en stor kram till er alla  .


Godnatt och sov så gott,uppdatering kommer imorgon

tror jag,men det är sådant som visar sig.

Av sandra lindskog - 17 februari 2010 18:31

  


Grattis till oss som har namnsdag idag  

Av sandra lindskog - 17 februari 2010 18:24

Förlåt för dålig uppdatering,har haft annat att tänka på,har iallafall inte gjort så mycket idag.Varit på praktiken och sen hem och kollat på tv,

ikväll blir det att sova tidigt skulle jag tro,imorgon går jag 9.00 - 13.00,så det blir en skön dag och snart är det helg.


har så mycket innom mig som måste komma ut,men kan inte skriva det här.Hoppas morgondagen går bra,men vi får se.


Nu ska jag kolla lite bloggar och kolla vad Frippen gör,han river nog ner hela huset(hihihihi)skojade bara.


ni får ha en bra dag.  

Av sandra lindskog - 16 februari 2010 21:53

tängte bara säga godnatt och sov gott,kram på er.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

-

-


Skapa flashcards