Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under februari 2010

Av sandra lindskog - 14 februari 2010 19:48

            

har tänkt att beställa det här från hm,byxorna är jag tveksam

på men får se.

Av sandra lindskog - 14 februari 2010 16:49

Förlåt för dålig uppdatering idag men har haft fullt upp.


ikväll blir det att kolla på johan fallk och baywatch tror jag,och imorgon blir det apu på dagis,ska vara där i 5 veckor(ska bli jätteroligt)längtar.

så det blir dåligt med uppdatering under dagen.


nu ska jag städa och måla naglarna,blir mer uppdatering ikväll  

Av sandra lindskog - 14 februari 2010 10:41

     


  



Av sandra lindskog - 13 februari 2010 19:45

Kommer inte på någon rubrik,men dagen idag har varit sådär,trött mm,snart blir det att kolla på melodifestivalen och en film på 4an men kommer inte ihåg vad den heter.


imorgon vet jag inte vad som händer,har inte någon ork att göra någonting känns det som,så vi får se vad jag hittar på.


nu har jag inte tid att skriva mera för nu blir det melodifestivalen,godis och halonsoda.


passar på att säga godnatt.  

: D

Av sandra lindskog - 13 februari 2010 16:31







Av sandra lindskog - 13 februari 2010 15:54

 

  KATTEN
Skönt för en trött, värkande rygg. Motverkar svankrygg och ger bra rörlighet i höft och bäcken. Minskar spänning och stelhet i ryggen. Barnet får ökat utrymme och ökad syretillförsel.

1. Ställ dig på alla fyra. Ha knäna i höftbredd rakt under höften och händerna i axelbredd.
2. Slappna av i nacken och låt huvudet hänga fritt med blicken nedåt mot golvet. Dra in svanskotan lätt under dig så att du inte svankar.
3. Andas in och dra sakta in bäckenet under dig, kuta ryggen uppåt och för hakan lätt in mot bröstet. Håll denna position ett par djupa andetag. Känn hur alla kotor från nacken ned genom ryggen till svanskotan skonsamt dras isär.
4. Andas ut, räta sakta ut ryggen igen. Upprepa Katten tre gånger

Av sandra lindskog - 13 februari 2010 15:33

     


Snart blir det här beställt,det kommer att bli sååååå snyggt.

Av sandra lindskog - 12 februari 2010 20:26

Min blogg ser fortfarande konstig ut,men orkar inte göra mer med designen idag,fortsätter imorgon,


nu blir det tv och vila och sedan sova.


passar på att säga godnatt.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

-

-


Skapa flashcards