Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under februari 2010

Av sandra lindskog - 8 februari 2010 22:49

Tänkte ha en frågestund här på bloggen,vill ha många frågor,ni får fråga presis vad som hällst,kram på er.  

Av sandra lindskog - 8 februari 2010 22:49

Av sandra lindskog - 8 februari 2010 22:41

Har nyss kollat på familjen annorlunda och spårlöst,tänk att dom kan hitta försvunna personer.


Har också hållit på att göra om bloggdesignen och jag blev supernöjd(vad tycker ni?)


imorgon blir det att handla med mamma och sen ska jag göra ett ärende på stan och sen blir det hem och vila och kanske kolla

på någon bra film,men vi får se hur det blir med den saken.


nu ska jag fixa med kläder tills imorgon och

sova tänkte jag,känner på mig att morgondagen kommer att bli jobbig,

men hoppas den går bra.


godnatt på er alla och jag är så glad att ni som läserrmin blogg gör det en STOR kram till er.  

Av sandra lindskog - 8 februari 2010 19:20

     

  

Msn

Av sandra lindskog - 8 februari 2010 19:01

Sitter och pratar med Sandra på msn,ska träffa henne på Fredag efter skolan(längtar)vi ska gå på stan och kolla runt lite,får se vart vi hamnar.Idag har jag inte gjort så mycket,kollat på tv och gjort om min bloggdesign,fast är inte nöjd med bakgrunden,har ni nogra tipps på vart man kan hitta fina bakgrundsbilder?.


känner mig helt slut fast jag inte har gjort någonting............................

Av sandra lindskog - 8 februari 2010 16:43

Hetaste trenden till 2009/2010 kommer definitivt att bli de lårhöga stövlarna. Se ovan bild från visning av "the-knee boots" by Loewe, Hermes, Hussein Chalayan, och Louis Vuitton

Av sandra lindskog - 8 februari 2010 11:12

Har presis ätit frukost och kollat på någon serie.Tänkte slänga in ett modetipps under dagen.


nu ska jag måla naglarna röda och städa ur min garderob,ni får ha en bra dag allihopa.  

Av sandra lindskog - 7 februari 2010 21:31

Har presis ätit lite och kollat på en annan del av köping och nu sitter jag här och dricker cider,har inte så mycket att skriva just nu.Det får bli uppdatering imorgon istället,mår inte så bra just nu.


godnatt på er alla  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards