Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av sandra lindskog - 9 mars 2010 22:06

Har nyss kollat på desperata hemmafruar,det var jättebra.

vet inte vad jag ska göra,är det någon som vet hur man fixar en privat blogg?


ska snart hämta något att äta sen skriva lite och sedan sova.


(I hate myself)

 

passar på att säga godnatt.

Av sandra lindskog - 9 mars 2010 16:37

Har nyss städat klart rummet och nu sitter jag bara här och lyssnar på lugna favoriter,just nu är det sant eller falskt.Det är roligt att lyssna på,

känner mig tom och konstig idag med,VAD ÄR DET FÖR FEL MED MIG????????.

imorgon blir det att städa bland alla jävla räkningarna.


ikväll blir det att kolla på bygglov och desperata hemafruar,sen blir det någon film tror jag.


nej,nu har jag inte tid att sitta här,ska göra fruktsallad och kolla på 26 dresses,

ni får ha en fortsat bra dag.


puss och kram..................................

Av sandra lindskog - 9 mars 2010 09:16

sitter och kollar igenom lite bloggar och lite annat,känner mig så

tom och konstig idag,snart blirr det att kolla på extream home makeover och äta lite frukost senare.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards