Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 15 april 2010

Av sandra lindskog - 15 april 2010 10:44

Livet är kort och kan avslutas när som helst. Lär dig att uppskatta livet och ta tillvara på det upp till allra högsta grad. Du lever bara en gång, följ ditt hjärta  och gör kloka val. Följ ditt hjärta och dina egna viljor och känslor. Förlita dig bara på dig själv. Uppskatta din familj, vänner, bekanta. Alla nära och kära. Ge dem ömhet och all kärlek. Var aldrig rädd för att uttrycka dina känslor. Fullfölj dina mål.

Av sandra lindskog - 15 april 2010 10:21

Sitter i skolan och har just nu rast,imorgon är det fredag och sen helg(gud så skönt).och nästa vecka på Lördagen så blir det shopping i gävle: ),längtar så otroligt mycket,ska bland annat springa runt i varje kläd och sko afär och leta efter en studentklänning och student skor och sommarkläder.

Får hoppas att jag hittar min drömklänning...,snart ska jag gå på lektion och senare på lunchrasten blir det att gå ner mot stan och gå på biblioteket och leta efter en bra bok och det ska inte vara hämska böcker,men det blir nog det ändå.när jag kommer hem blir det att kolla på sjukuset och paradise hotell.Ska kanske också vara ute och sola om det fortfarande är soligt och varmt ute.

I dag kommer Sandra och Danne hem med lilla söta Zoe,äntligen och får se om jag fortfarande får komma och hällsa på dom i helgen eller om dom bara vill vara hemma själv dom första dagarna,annars får jag komma någon annan helg när dom kan och vill att jag ska komma.

imorgon har jag bara bild om jag inte mins fel,men vid 14.00 ska jag göra en sak som jag inte kan nämna här,sen blir det film och bara ta det lugnt skulle jag tro,på lördag och söndag har jag ingen aning omvad som händer,kanske ska in till stan en sväng och kolla lite eller sola om det blir fint väder,måste också göra om min bloggdesign,blir aldrig nöjd.

om en stund ska jag sätta mig ute i solen och skriva lite och vänta på att jag ska få sms av syrran om hon ville äta eller inte,är så sugen på kina.men har inga pengar så då går det tyvär inte .


Såg att det blev ett långt inlägg,men nu måste jag dra,ha en fortsatt bra dag alihopa...

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards