Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 26 april 2010

Av sandra lindskog - 26 april 2010 10:09

sitter i skolan och har rast,ska snart gå till cafeterian och köpa en baugett och sen gå på lektion,senare idag ska jag göra en sak sen kl.3 när jag slutar blir det shopping i det fina vädret med mamma och syrran,tror hon följer med,ihelgen var vi till gävle för shopping,hittade


- studentklänning

- linne

- leggins

- jacka

- 3 ringar

- 3 par trosor

-diadem med 2 blommor på

- väska

- solglasögon

- kofta

- 2 förvarings lådor

- 2 prydnadsblommor

- bilder,med blommor på

- en riktig blomma

- kudde

- ramar

- godis

- läsk


Tror att det var allt men kan ha glömt något.


var värsta smart igår,la alla saker i den nya väskan trode jag,sen vid 12 igår natt kom jag på att väskan som jag kastade och som låg ute i soptunnan hade jag glömt att ta ut mitt busskort ifrån,så fick hämta det imorse,smart jag är.


Snart ska jag ut i solen och plugga lite,men det beror på om man får sitta

ute på lektionen,men man hoppas,ni får ha en fortsatt bra dag,kram på er.


ps.kanske lägger ut bilder från idag och från lördagen lite senare om jag orkar,och om mina telefon funkar

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

-

-


Skapa flashcards