Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 16 maj 2010

Tv

Av sandra lindskog - 16 maj 2010 20:26

Har nyss kollat på "say yes to the dress"älskar det programmet,snart ska jag ta något att äta och sen kolla på film.Har inte så mycket mera att säga men säger också godnatt,för det blir inge mera updateringar idag/kram på er

Av sandra lindskog - 16 maj 2010 15:34

Håller på att städa garderoben och sen ska jag ta fram kläder tills imorgon,så här ser min vecka ut.


Måndag - leta reda på min klassföreståndare,Anna kl.11.00,vuxenpsyk 12.30,

hälsa på,på iv,svenska hollywood fruar.


Tisdag - Hälsosentralen 13.00,desperata hemmafruar


Onsdag - inget planerat


Torsdag - Bild,yoga,fotbad


Fredag - bild,åka till sandra,stannar där tills på Måndag morgon,hälsosentralen.(kanske)..


Lördag - sandra


Söndag - sandra

Av sandra lindskog - 16 maj 2010 15:27


Utanför fönstret slår våren ut.Marken blir grön igen.Allt som var dött, väcks till liv,det kan också viMm..Så länge vi andas.Ute till havs styr en fiskebåt.Längs en fri horisont.Den gungar så tryggt in mot hamnsom jag i din famn.Mm..Så länge vi älskar.Det är för oss solen går opp.Lyser som guld, för kärlekens skullSolen går upp, så oskuldsfullLyser på oss för kärlekens skull.Högt på ett berg står en katedral,och pekar upp mot skyn.Men det är för himlen i dig,och jorden i migMm..Vi älskar varandra.Det är för oss solen går opp.Lyser som guld, för kärlekens skullSolen går upp, så oskuldsfullLyser på oss för kärlekens skull.Mmmm...Lyser som guld, för kärlekens skullLyser på oss, för kärlekens skull

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards