Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juni 2010

Av sandra lindskog - 3 juni 2010 20:39

Förlåt för dålig updatering men har inte mått så bra+att jag har mensvärk och är ireterad,men ska bli bättre(lovar).


här kommer lite snabb info om vad jag gjort dom senaste dagarna:


Måndag:varit i skolan


Tisdag:Varit i skolan,varit med syrran på stan,köppt glass och läsk,en underbar dag på stan med andra ord,Desperata hemmafruar,missade Kniven mot strupen: (


Onsdag:var in till Bollnäs med Mamma och köppte blommor och var och handlade lite behövande saker


Torsdag:Tängte åka in och kolla på balen men blev inte så,hade tängt att vara med men det var för dyrt,lägger heldre pengarna på Studenten.har annars gjort om bloggdesigen och fottat lite kollat på unga mödrar,haft en jobbig dag,mer om det nämner jag inte här.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards