Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av sandra lindskog - 11 juli 2010 17:45

Har en dålig dag idag,orkar ingenting,vaknade vid 9.00 var upp och gick på toa sen var jag ute och gosade med frippe och solade lite sen kollade jag på tv och då blev jag jättetrött så gick och la mig igen sov till 12.00 sen har min dag varit upp och ner.


Min kurator har nu semester i 4 veckor,det känns jättejobbigt vet inte hur jag ska klara dom veckorna.Ska träffa en psykolog under dom veckorna hon är borta,det känns jättejobbigt men ändå skönt att få prata med någon,får se om jag badar före på karlslund innan jag ska dit vid 15.00 på Tisdag,tror det var den tiden om jag inte minns fel.

Men får se hur jag känner mig den dagen,hoppas dom här veckorna går snabbt.


nu ska jag sortera ur min överfulla garderob,ducha,fotbad,och kolla på

film och ta hand om mig själv och jag hoppas att natten blir bättre än inatt.

imorgon blir det att bada om det blir fint väder eller åka in till stan och kolla lite+lämna en bok på biblan som jag jämt glömmer att göra,nu läser jag en bok som heter"Driver dagg,faller regn"fick den som ett boktipps av min kurator,och den är faktigst jättebra.

nej nu har jag inte tid att sitta här längre,nu blir det duchen som gäller.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards