Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2010

Av sandra lindskog - 25 juli 2010 23:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 24 juli 2010 20:24

Har nyss kommit hem från gävle,shoppade en del och sen åt vi på ikea köppte en spegel och en superfin tavla och en matta där,bilder kommer imorgon på

mitt rum.


nu har jag inte tid att sitta här längre,ångesten börjar komma så ska

göra något annat./Kram på er

Av sandra lindskog - 22 juli 2010 17:45

Kom hem för en timme sedan,har varit på stan och kollat runt lite med syrran,följde med när hon klippte sig(snyggt blev det)sen fikade vi på NK,hon

bjöd mig för hon har fått så mycket av mig förr,sen gick vi

runt i varje affär och kollade,köppte 2 par trosor,1 par leggins,1 tröja och 1 par

supersnygga skor,dom kostade 100 kr var rea,dom hade kostat 200 från

börgan men var halva priset på dom så det blev 100 kr.


på lördag blir det mera shopping när vi åker till Gävle,då blir det ingen updatering förens på kvällen skulle jag tro,men det är sådant som visar sig.


ha en bra dag alla

Av sandra lindskog - 21 juli 2010 14:46

                  



Grattis syrran på 18 års dagen,hoppas du får en bra dag  

Av sandra lindskog - 19 juli 2010 18:34

GodNatt nu för det blir inge mer updaterat idag/Kram på er  

Av sandra lindskog - 19 juli 2010 18:20

                                

Av sandra lindskog - 19 juli 2010 17:27

Allt blir bara fel just nu och jag som tyckte att jag hade en bra morgon,men hade jå jävla fel,sitter just nu och pratar med Julia(hon betyder så mycket för mig,vad skulle jag göra utan henne?).

Senare ikväll blir det att kolla på Lotta på liseberg och sen en bra film tror jag att det blir.I morgon blir det att åka in till stan och köpa lite behövande

saker och lite annat,känner att jag måste ut och göra någonting,anars kommer ångesten som jag hatar.



(trodde att du älskade mig,men hade tydligen sååå fel,I need You)

Av sandra lindskog - 18 juli 2010 20:50

Nu blir det att städa klart och fixa lite,senare blir det ducha och kolla på

en skräckfilm om jag är på bra humör,lovar att jag ska updatera mera men mår

inte ¨så bra just nu,men ska försöka lägga in en updatering varje dag.


        hoppas ni har haft en bättre dag än mig iallafall


godnatt

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards