Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2010

Av sandra lindskog - 18 juli 2010 20:46

Måndag - filmdag+mysa


Tisdag - handla+uträtta ärenden


Onsdag - linda fyller år


Torsdag - filmdag


Fredag - handla


Lördag - gävle=shopping


Söndag - inget planerat,jobbig dag

Av sandra lindskog - 18 juli 2010 20:30

           


           


It's been a long day, I couldn't wait to get homeMy feet ache and I should shut off my phoneAnd as I look around this lonely placeI'm caught day dreamin' about another time and spacePleace come, Take me away, I've been runnin' for so long now,That I lost my waySo please come, just for a day'Cause if you take my hand, I know that I'll be okThe nights are cold when I'm alone yes,The streets so empty,The lights are burning low,Tell me, Should I be waiting, I'm doing fine on my own,Still I keep a candle burning, so you could find your way homePlease come, Take me away, I've been runnin' for so long now,That I lost my waySo please come, Just for a day'Cause if you take my hand, I know that I'll be okJust for a day... Come and take me away...Ooooh ye yeees ohPleace come, take me away, I've been runnin' for so long now,That I lost my waySo please come, Just for a day'Cause if you take my hand, I know that I'll be okOoh if you take my hands I know that I'll be, I'll be ok

                                             

Av sandra lindskog - 18 juli 2010 20:22

Jag hatar det här,har ingen jag kan vända mig till just nu,ingen förstår det här och jag orkar snart inte mera,är så trött på allt just nu.

Vill bara sova och lägga filten över mig och aldrig vakna,allt känns så tugnt just

nu,varför ska det här hända just mig?????????,allt är bara massa?????? just nu,jag som trodde att ni var mina vänner men nu får jag bara massa skit tillbaks.

Känns som om jag aldrig kan lita på någon igen.

Av sandra lindskog - 18 juli 2010 15:39

Nu blir det städa eftersom att jag känner den jävla ångesten som börjar krypa fram,det är så otroligt jobbigt,men får städa klart och se om det

går över.1 vecka avklarad utan Camilla,hur ska jag klara av 3 veckor till?.

nu blir det glass och städa och hoppas på att ångesten släpper.


  

Av sandra lindskog - 18 juli 2010 15:28

                      

Av sandra lindskog - 18 juli 2010 15:24

  


Har anmält intresse på denna lägenhet,ligger på Hedhammregatan,hoppas jag

får den,men troligtvis får jag den inte,är säkert många före mig,men hoppas kan man göra.


Håll tummarna för mig.

Av sandra lindskog - 18 juli 2010 15:15

var till orbaden igår,jättevarmt och sååååå skönt


        

Av sandra lindskog - 15 juli 2010 12:47

När nånting händer och det känns så kallt
Det ända man ser är mörkrets fall
Jag försöker se upp till himmelen nu
Men jag kan inte se dig något mer
Och ingen kan nånsin ta din plats i mitt liv
Och vad ska jag göra utan dig

Jag gråter ofta
Och vad ska jag göra utan dig
Alla minnen när du såg i mina ögon
Och ingenting får dig tillbaka nu

När allting var som svårast för dig
Så sa du adjö och lämna oss kvar
Mina tårar faller för min saknad är så stark
Så mycket tid du hade men nu är det över

Ännu ser jag dina tårar
Ännu hör jag din röst
Jag kommer ihåg ditt leende
Jag kommer aldrig lämna dig

Jag gråter ofta
Och vad ska jag göra utan dig
Alla minnen när du såg i mina ögon
Och ingen kan får dig tillbaka nu

Nej, inget kan få dig tillbaka nu

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards