Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av sandra lindskog - 6 augusti 2010 18:38

är hemma igen,var jobbigt att gå upp,och varmt,bilder kommer nog imorgon.

Men nu väntar duchen på mig


är så himla trött,sen ikväll blir det att kolla på johan fallk och påskådkampen.sen bara ta det lugnt.

Av sandra lindskog - 6 augusti 2010 14:56

      


Har nyss sett halva rädda willy 4,den är jättebra och rolig.är jättetrött idag så orkar inte äta och göra något.........,men ska vell ta mig ut i solen en stund innan vi åker.


ha en bra eftermiddag.

Av sandra lindskog - 6 augusti 2010 14:51

ska snart packa lite och sen åka till höle klack,mysigt kommer det att bli.och massa kort kommer att bli tagna,dom kommer upp på bloggen antingen ikväll eller imorgon,men har ganska fullt upp,så får se om jag hinner.


om ni vill besöka höleklack någon gång så kommer det en vägbeskrivning här.



 

Klättrar du upp i tornet på toppen av Höleklack, 352 meter över havet, så har du en hisnande  utsikt åt alla vädersträck. Här uppe finns också en liten raststuga, och rastplats.

Till toppen av Höleklack finns två vägar. Den vanligaste är att åka via Västra Höle mot sjön Iljungen. Efter ett par kilometer från Västra Höle så visar skylt Höleklack till höger. Följ den så kommer ni till platsen där stigen börjar, som  är märkt med en skylt. Det är en brant stigning upp.

Alternativt går det en väg upp även från Nordan Höle. En sämre väg leder upp fram till en stig med en brant stingning på ca 1 km

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

-

-


Skapa flashcards