Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 24 september 2010

Av sandra lindskog - 24 september 2010 18:43

sitter och lyssnar på musik,vid 20.00 blir det att äta glass och kolla på Idol med familjen(Mysigt)sen blir det att kolla på Criminale Minds och sedan ta medicin och sen sängen.


imorgon ska jag och syrran baka rultårta(med choklad)om jag får bestämma :  ),sen ska jag knäppa några höstbilder till bloggen om solen är framme.


nu i helgen blir det pakning till lägenheten,har nästan pakat ner alla saker som jag ska ha med mig,tror jag,mitt minne är så dåligt så kommer väll glömma massa saker.Sen på Måndag blir det att åka till Vuxenpsyk,på Tisdag ska jag upp dit igen fast bara hämta medicinen sen efter jag varit där blir det att  ta antingen tåget eller bussen till Arbrå och sova hos min bästa vän Sandra<3,

sen kommer jag hem på Onsdag eftermiddag och då blir det pakning,sen på Torsdagen blir det att paka det sista.

Och sen på Fredagen FLYTTAR JAG ÄNTLIGEN:  ),sen på Lördagen kommer Sandra och hjälper mig fixa iordning och inreda mm.Sen på Söndagen blir det att kanske ta en fika på stan med syrran om jag lyckas övertala henne,det är frågan menn skulle faktiskt på det i present utav henne.


Ser att det blev ett långt inlägg idag.


nu blir det att kolla vad dom andra gör eller sitta här och kolla lite,känner att ångesten kommer krypande men........................


det var allt jag hade att säga nu,ha en bra Fredagkväll.

Av sandra lindskog - 24 september 2010 18:33

                      

Av sandra lindskog - 24 september 2010 15:48

Har nyss varit in till Bollnäs med familjen och handlat lite inför helgen,kollade på billig mat som jag kan köpa när jag får lägenheten,flyttar in på Fredag:  ) äntligen,sen blir det att kolla efter en eller två kattungar.

Nu är det Fredagsmys.


önskar alla er en trevlig helg...

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards