Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 27 september 2010

Av sandra lindskog - 27 september 2010 19:36

Kollat klart på Ensam Mamma Söker precis och nu sitter jag och smsar med Sandra<3,får se om jag åker dit imorgon eller hur det blir.


imorgon blir det in till Bollnäs och kolla om jag fått pengar,åka till Dollar och köpa toapapper,propp till badkaret,kattsandlåda,kattkoppel,kattmat mm.


passar på att säga GodNatt

Av sandra lindskog - 27 september 2010 18:13


Nu blir det att se Ensam Mamma Söker,eftersom

att jag missade gårdagens avsnitt,sen får vi se om jag fixar

lite med bloggen eller hur det blir.  

Av sandra lindskog - 27 september 2010 16:58

Har haft en jobbig dag,berättar mera om det sen.Har precis fixat lite

med bloggdesignen,den får se ut så här ett tag nu tills jag har flyttat.

Har anars varit till Vuxenpsyk och träffat min kurator,sen när jag kom hem så blev det att äta en macka och sedan ut och måla ett bord som

jag ska ha i min lägenhet.Och fint blev det :  ),kom på det,idag när jag gick ner till stan så träffade jag på min gamla bildlärare och min gamla klassföreståndare(Saknar dom)träffade även på någon till.Men kommer inte på vad hon heter.

Nu blir det att kolla på philofix med lillesyrran.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

-

-


Skapa flashcards