Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under november 2010

Av sandra lindskog - 22 november 2010 15:01

Har nyss kommit hem efter att ha varit på Vuxenpsyk,det gick bra tycker jag,inte nästa gång men änu nästa ska jag och min kurator träffa Sabine och prata

om,om jag lider av något mera.Ska städa undan lite saker och sedan ska jag vänta på att pappa ska ringa så att jag kan köpa ipren.Och sen ska jag och Nisse åka till Rengsjö och sova där några dagar.


Skulle vilja tända ett ljus för mimmi med ikväll,det är 1 år sedan hon dog,men är inte hemma då...

Av sandra lindskog - 21 november 2010 23:58

Säger godnatt,har haft besök av brorsan och hans familj och jag fick hålla i sötnosen:  ),nu blir det sängen som gäller.Puss

Av sandra lindskog - 21 november 2010 17:01

Det blev en städdag för mig,har skurat och gjort rent toan,hallen,köket och vardagsrummet/sovrummet,gått ut med sopor mm.

och nu är jag helt slut kan jag säga...........,det värker i hela kroppen,i kväll blir det att kolla på Beck och Ensam mamma söker,ta ett bad och ducha äta godis

och mysa med Nisse.I morgon blir det att sova till 11.00 och sedan fixa mig iordning för att gå upp till Vuxenpsyk och träffa min kurator.


Hoppas ni har haft en bra dag.Nu blir det att äta lite matPuss...


  

Har inget bubbelbadkar,men skum,så det blir nästan

som bubblor

Av sandra lindskog - 21 november 2010 14:01

Har haft besök av pappa,lucas och hans tjej.Dom hjälpte mig att sätta ihop datan(äntligen)bjöd på fika,och efter det kom linda och hennes kille hit och

kollade hur det gick,ska troligtvis köpa en tv av honom:  ).

Så har haft mycket besök idag,och inte nog med det så kommer min andra bror andreas och hanns tjej och son på besök.

Tängte städa hela lägenheten och ta sovmorgon idag men så blev det inte men sov till 11.30 ändå och myste lite med min sötnos Nisse.


Nu ska jag snart ta tag i disken och sedan skura golven och städa toan om jag hinner,ska passa på att lyssna på jul låtar medans jag städar,ÄLSKAR JULEN ♥.

Av sandra lindskog - 21 november 2010 13:58


SÅ JÄVLA BRA ♥ HAN SKA VINNA ALLT...

Av sandra lindskog - 20 november 2010 16:11

Har varit en heldag på stan från 11.00 - 15.30,fick världens värk i båda axlarna.Köpte godis och en ansiktsmask,så ska testa den ikväll.

Senare kommer det hit lite folk,det brukar vara jobbigt men får se hur det går,och imorgon åker jag och Nisse till lägenheten igen och kommer hem på Tisdag eller Onsdag skulle jag tro.

Av sandra lindskog - 19 november 2010 21:08

Kan inte leva utan dig,du är min sol.

älskar dig så jävla mycket ♥

  

Av sandra lindskog - 19 november 2010 21:07

Blev inget idoltittande för mig,är nedstämd och mår inte bra,där ser man hur en dag kan förstöra allt......

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

-

-


Skapa flashcards