Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under november 2010

Av sandra lindskog - 19 november 2010 21:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 19 november 2010 16:53

Fick en komentar här på bloggen,men skriver den inte här,men du vet vem du är och till dig så säger jag bara,VÄX UPP JÄVLA IDIOT.

Av sandra lindskog - 19 november 2010 16:43

kommer att ha en veckans blogg,så komentera detta inlägget med ditt namn och bloggadress så har du chansen att bli veckans blogg och synas 1 vecka här på min blogg.  

Av sandra lindskog - 19 november 2010 16:38


  

    


Av sandra lindskog - 15 november 2010 20:56

Min dag började vid 11.00,åt frukost och gosade med Nisse,sen fixade jag mig iordning för att bege mig upp mot Vuxenpsyk för att prata med min kurator,sen efter det så ringde min syrra och sa att hon slutade tidigare och var vid min lägenhet,så jag tog bussen ner och hon gick och mötte mig efter halva vägen.

Sen gick vi på Lidel och köppte yougurt och mjölk,sen gick vi till min lägenhet och på vägen mötte vi dom 2 personer som jag hatar mest av allt i hela världen,sen fixade vi mat och gosade med Nisse.

Sen åkte vi med pappa hem,har inte gjort så mycket sen jag kom hem,mest bara kollat på tv och suttit vid datan.


I morgon åker jag in till min lägenhet med Nisse igen och är där tills på Fredag,hoppas ni har haft en bra dag!!!.


Nu blir det att kolla på Svenska Hollywodfruar(Maria Montacami är bäst),och sedan blir det sängen som gäller.


tyvär blir det inge mera updateringar förens på Fredag,eftersom att jag är i lägenheten.


Puss........

Av sandra lindskog - 15 november 2010 20:46




Av sandra lindskog - 14 november 2010 12:23

Gårdagen var inte så bra,men tänker inte nämna det här i bloggen,idag är det Fars Dag och Pappa fick ett par hanskar och ett kort av oss syskon.

Senare kommer min storebror,hans tjej och deras son Elias,åker med dom till lägenheten sen om jag får,ska sova där med Nisse ♥ tills på Måndag,ska träffa min kurator då.


nu blir det att fortsätta att lyssna på Digilistan och fixa lite,puss...

Av sandra lindskog - 14 november 2010 12:22

Grattis Pappa,på Fars Dag ♥

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards