Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under december 2010

Av sandra lindskog - 28 december 2010 15:44

Har varit på mellandagsrean på stan idag,köppte 2 långärmade tröjor och 1 par leggins,sen åkte vi och hämtade Nisse som var kvar i lägenheten och sen till Erikshjälpen,köppte en

bok där.Sen åkte vi hem och nu kollar jag på Svenska hollywodfruar.


Ha en bra dag all...

Av sandra lindskog - 27 december 2010 20:28

Har inte gjort så mycket idag,tänker på Sandra(är inte kompis med henne längre)tänler inte berätta vad som hänt,men allt är hennes fel.Berättar nog imorgon orkar inte nu.

Har nyss kollat på Skärgårdsdoktorn säsong 3 och ätit lite godis.

imorgon blir det att åka in vid 9,00 för mamma ska besikta bilen så jag och Nisse och min lillasyster ska vara i min lägenhet medans och fixa lite,sen blir det att kolla lite på

rean i alla klädafärer mm,får se om jag hittar något.Sen blir det hem och gosa med Nisse.

Är i lägenheten tills Söndag eftermiddag eftersom att jag ska till Vuxenpsyk på Måndagen och träffa min kurator...

Av sandra lindskog - 25 december 2010 13:53

Av sandra lindskog - 25 december 2010 13:41

ja igår firade vi jul hos mormor och Harry,komm lite släktingar osv,jättegod julmat var det och efterrätt,fick ta ataraxen en gång under kvällen.är jättenöjd med alla klappar som

jag fått och idag blir det julmat här hemma i Rengsjö och då kommer brorsan med familj.

Sen ikväll blir det att kolla på tv och mysa med Nisse.


Ha en bra dag alla...


  

Av sandra lindskog - 25 december 2010 13:34

ja nu är det dagen efter julafton,fick:


sockor

tofflor

pyamas

ljuslykta

godis

matlagningssaker

brödrost

badskum

badrosor

ljuslykta med en tomte på

utetermometer

ljuslykta med rosor på

ljusstakar till min servis som jag samlar på

grytvante

handukar

badlakan


tror inte jag har glömt något,ett stort tack för alla julklappar:  )


Av sandra lindskog - 23 december 2010 14:40

En riktigt god jul och gott nytt år


blir ingen updatering imorgon eftersom att det är julafton

Av sandra lindskog - 23 december 2010 14:31

Som rubriken säger så har jag mensvärk,hade det igår också och på kvällen höll jag på att svimma flera gånger,när jag hade laggt mig så skulle jag på toa igen,men det

gick nästan inte det blev svart för ögonen och jag blev väldigt yr.Har aldrig blivit så av mensvärk förut men ska söka hjälp för det efter nyår,tängte gå till ungdomsmottagningen får nog troligtvis p-piller.

Ja ikväll är det Bingolotos upesittarkväll,ska köpa en egen lott,hoppas att man vinner något,men har ingen tur så det blir väll inte så.Före ska vi klä granen mm,och jag ska ducha men orkar inget pga min mensvärk,men har tagit ipren så det ska nog gå.

Av sandra lindskog - 21 december 2010 23:09

Ja idag är det tisdag och snart julafton(gud vad fort det går)har julpyntat och städat  lite gran bara en matta som fatas,annars så har jag inte gjort så mycket,kollat

på Skärgårdsdoktorn såsong 1,och jag älskar den serirn.

Har inte mått så bra ikväll,mycket som snurrar runt,aldeles för mycket...


sitter och kollar på criminale minds just nu,måste få i mig något med socker för jag känner mig lite konstig i huvudet.


imorgon blir jag själv hemma med katterna och då ska jag fortsätta se på Skärgårdsdoktorn och bara ta det lugnt och skönt.


GodNatt alla!!!!!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards