Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under december 2010

Av sandra lindskog - 21 december 2010 12:27

Tisdag - julpynta

Onsdag - inget planerat

Torsdag - spela Bingolottos uppesittarkväll,dricka glögg mm

Fredag - julafton,kolla på kalle anka och hans vänner,åka till mormor och Harry

Lördag - äta julmatt här i Rengsjö

Söndag - inget planerat

Av sandra lindskog - 21 december 2010 12:18

  


Ska snart ta och kolla på 2 avsnitt av Julkalendern,Hotell gyllene knoren.

Vet inte vad jag ska tycka om den men den går att kolla på iallafall,sen blir det att hjälpa till

att julpynta lite här hemma och gosa och leka med Nisse.

Nu är det bara 3 dagar kvar till Julafton,gud vad fort det går alltså.

Av sandra lindskog - 20 december 2010 23:28

Av sandra lindskog - 20 december 2010 23:05

Som rubriken säger har jag haft fullt upp hela dagen,åkte in med mamma vid 10.00 vi gick på stan och handlade julklappar mm,sen vid 13.00 skulle jag vara på Vuxenpsyk,det gick bra och min kurator fick ett julkort av mig och Nisse och hon blev jätteglad,det var meningen att hon skulle få en till sak men glömde den i lägenheten så hon får den efter jul istället.

Sen gick jag runt på stan igen,sen till biblan och sen på stan igen med mamma,träffade syrran och mormor och Harry.Sen åkte vi till AH och kollade lite och då kom pappa dit också,sen vart det Willys och sedan hem,så har varit borta hela dagen och gud vad jag har längtat efter Nisse...


dagens chopping...


En mössa

2 tvålar som luktar supergott

ett silverfat med stjärnor(ljusfat)

en röd hjärtanskudde

marabou apelsin krokant

lättsaltade chipps


hoppas ni har haft en bra dag,god natt på er alla...

Av sandra lindskog - 19 december 2010 11:39

Imorgon blir det att åka in till Vuxenpsyk och träffa min kurator,sen träffar jag inte henne förens den 3 Januari 2011.Ska sen gå runt på stan och kolla lite mm.

idag händer inte så mycket,ska snart kolla på Blue water high och Outsiders,sen blir det att fika eftersom att det är 3 advent.

Av sandra lindskog - 19 december 2010 11:25

  


Julen nalkas i advent,
och vårt fjärde ljus blir tänt.
På Guds lille son vi tänker,
när de fyra ljusen blänker.

Av sandra lindskog - 17 december 2010 22:31

Har nys kollat på Say yes to the dress,jag vill också gifta mig,idag har det varit snöstorm hela dagen,men har varit ute en snabbis till affären annars har det inte hänt

så mycket,är i Rengsjö och jag och Nisse blir här till efter nyår(skönt)har en liten semäster

kan man säga.


På måndag ska jag träffa min kurator sista gången före jul och nyår,eftersom att hon är ledig i mellandagarna.Kommer bli jobbigt att inte ha någon att prata med,men träffar henne den 3 Januari 2011 igen...


Ska gå och kolla vart Nisse har tagit vägen och sedan ska jag ta min medisin och sedan sova tror jag,får se vad som händer imorgon.


GodNatt på er alla

Av sandra lindskog - 15 december 2010 23:08

sitter och kollar på Outsiders på datan,handlar om några 16 åringar som är jättetjocka.

Har inte gjort så mycket idag,har ingen ork alls till något längre...

Har fått ont i foten,vet inte vad det kan vara,gårdagen har inte varit så bra,nämner inga detaljer här.

Var extra snäll idag mot Nisse och gav honom mjölk och köttbullar och jag tog varm saft och köttbullar.


imorgon ska jag packa lite,ska hem till Rengsö och vara där till efter nyår(skönt att vara hemma ett tag)så klart följer Nisse med också,efter packandet blir det en sväng på

stan och köpa en klotång.


får se hur det blir med updateringar,när jag kommer att vara borta

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards