Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under december 2010

Av sandra lindskog - 11 december 2010 19:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 11 december 2010 15:32

Sitter och väntar på att min bror och hans sambo ska komma med deras son,som jag nämde tidigare ska vi vara barnvakt åt honom:  )(roligt).Får se om man får någon sömn inatt

eller inte,men det gör inte mig så mycket.Senare ikväll blir det att kolla på Americas funniest home vidios och någon film skulle jag tro.Nu ska vi fika och vänta på att dom kommer

med lillen.



Av sandra lindskog - 11 december 2010 15:01

                    

Av sandra lindskog - 11 december 2010 12:23

I dag är det inget planerat,igår var jag och mamma till Söderhamn och kollade lite,var på ÖB där köppte jag 2 hjärtanskrokar,tom och järry godispåse,mintgrodor och tandkräm.

Sen åkte vi vidare till Esenter,fikade där innan vi handlade mat(myigt)Sen på vägen hem stannade vi en sväng hos Mormor och Harry,fick hallon och jättegod saft av dom(tack så mycket).Sedan på kvällen åt vi köttfärsbaugetter och kolade på idolfinalen och Jay Smith vann och det var jättebra.Imorgon blir det att åka till lägenheten och färga håret och bada kokhett och gosa med min sötnos Nisse,och sedan kolla på Beck-i guds namn.Har den filmen men den är så bra så ska kolla på den igen.Mamma och pappa ska vara barnvakt åt brorsans barn Elias,(sötnosen),åker med dom till min lägenhet på Söndag eftersom att

dom ska hämta Elias då,får seom min brorsa hjälper mig så att jag får internett

igen,annars blir det ingen updatering förens på Torsdag när jag åker hit till Rengsjö igen,sen blir jag här till efter nyår.


Ha en bra dag alla!!!

Av sandra lindskog - 11 december 2010 12:17

Gud vad bra att Jay vann idol 2010,det var helt rätt!!!



Av sandra lindskog - 10 december 2010 14:36

  

Av sandra lindskog - 10 december 2010 14:26

         



Av sandra lindskog - 9 december 2010 22:08

har en tillfällig header ska ha med en bild på Nisse<3också men har inga bilder här på datan,nu blir det att kolla på updrag missbruk och sedan sova


GodNatt...

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

-

-


Skapa flashcards