Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under december 2010

Av sandra lindskog - 8 december 2010 18:06

har varit på badhuset idag,simmat 26 längder,bubblat 4 gånger,bastat och fikat,sen blev det lite shopping på stan mm(mysigt och otroligt skönt)Sen blev det

att gå till lägenheten och gosa med Nisse och äta panpitzza(delade mrd Nisse),städade och diskade före innan jag badade,skönt att ha det gjort.


min kurator är fortfarande sjuk:  (,men får hoppas hon kommer tillbaks snart.Har fortfarande inget internett,men får det troligtvis till veckan,men det är sådant som visar sig...


ikväll blir det att kolla på Maria Wärn och göra en ansiktsmask med lera från döda havet och äta glass.


nej nu har jag inte tid att sitta här längre,ska gå och kolla vart min lilla sötnos har tagit vägen.Ha en fortsat bra dag.Puss och Kram


  

Av sandra lindskog - 7 december 2010 19:48

När den rätta dyker upp

säger hjärtat till

och då får huvudet säga

vad det vill

Av sandra lindskog - 7 december 2010 19:34

är i Rengsjö,ska vara här tills på söndag eftermiddag,men imorgon ska jag bada,basta och bubbla på badhuset.Ska bli skönt och sedan ska jag gå på stan en sväng

och kolla runt lite,sen blir det att antingen ta 100 hem och då får jag gå en bit eller så tar jag 78 an som går genom Rengsjö och den stannar nästan utanför vårat hus,men får se hur det blir och om jag känner för att gå eller inte.

Har inget internett i lägenheten men har kanske fått det nu,annars ska pappa och brorsan fixa det imorgon,men det är sådant som visar sig...


Skulle upp till Vuxenpsyk igår,gick upp dit men när jag skulle anmäla mig säger hon som sitter där att min kurator är sjuk(tråkigt)vet inte när hon kommer tillbaks,får hoppas att hon kommer tillbaks någon dag den här veckan,men fick prata med en psykolog istället och det gick ganska bra tror jag.


Har inte så mycket mer att säga,nu blir det att fortsätta kolla på Halv 8 hos mig och sedan Entligen hemma och Desperata Hemmafruar.Och sedan 112 på liv och död på tv 4 play på datan.


Hoppas ni har haft en bra dag,Puss...

Av sandra lindskog - 6 december 2010 00:35

imorgon blir det att gå till Vuxenpsyk och efter det blir det en sväng på stan mm,och när jag har varit där ska jag hämta ut mera medicin och sedan gå till lägenheten och baka och

mysa med Nisse.på stan ska jag kolla på en mössa och lite annat,men vet inte om jag köper något,det är sådant som visar sig.


nu kom Nisse och la sig i mitt knä/gull Nisse min)blir det sängen som väntar,GodNatt,puss...

Av sandra lindskog - 6 december 2010 00:04

När andra ljuset brinner
är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär

Av sandra lindskog - 4 december 2010 14:29

är i Rengsjö,kom hit i torsdags.Igår blev det fredagsmys och idol,idag har vi bakat peparkakor och lyssnat på julmusik,mysigt.

imorgon blir det att kolla på lillebrorsan när han ska spela trumpet i en julkonsär och efter det blir det att åka till lägenheten.


Ha en bra dag alla-puss...

Av sandra lindskog - 4 december 2010 14:24

       

BÄST  ♥

Av sandra lindskog - 3 december 2010 14:27


  



den här månaden firar min blogg 1 år,det betyder att jag har bloggat i 1 helt år,grattis bloggen

  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

-

-


Skapa flashcards