Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av sandra lindskog - 3 januari 2011 21:52

  


ta ett hallonskummbad med tända ljus och mysa,mår inte så bra,så ska prova det...

...

Av sandra lindskog - 3 januari 2011 21:48


Jag har allt jag vill ha, det är klart jag mår braSom jag sa, när du ringde idagJag ljuger så braOh, jag ljuger så braJag har bytt lås på hjärtats alla dörrarSagt upp ditt hyreskontraktOch talat om för alla mina vännerAtt sista kortet är lagtOh, går du omkring och tror jag är förtvivladOch bara tänker på dig?Och ångrar mig, hah, det kan du glömmaOm du vill veta om jag har slutat drömmaOch sover lugnt i min sängOh, jag önskar du var här nu så att du kunde seJag överlever utan digJag kan klara mig själv, kan gå ut varje kvällKomma hem när jag villSe en skräckfilm och sen kan jag somna igenUtan dig tätt intillHar min tidning ifred och en säng som är bredSå bättre kan ingenting va'Jag har allt jag vill haSom jag sa, när du ringde idagOh, jag ljuger så braDu kanske tror jag ligger här och gråterMen baby där har du felMm, man mister en så står där tusen återJag går och shoppar och dricker dyra drinkarOch jag tänker bara på migJag kan klara mig själv, kan gå ut varje kvällKomma hem när jag villSe en skräckfilm och sen kan jag somna igenUtan dig tätt intillHar min tidning ifred och en säng som är bredSå bättre kan ingenting va'Jag ljuger så braMen ibland är det svårt att va' stark, inte följa sitt hjärtaOch inte skicka nå't dumt sms, att jag saknar dig såJag kan klara mig själv, kan gå ut varje kvällKomma hem när jag villSe en skräckfilm och sen kan jag somna igenUtan dig tätt intillHar min tidning ifred och en säng som är bredSå bättre kan ingenting va'Jag har allt jag vill haSom jag sa, när du ringde idagOh, jag ljuger så, ja jag ljuger så bra

Av sandra lindskog - 3 januari 2011 19:50

Håller på att fixa en ny bloggdesign,vad tycker ni?

Av sandra lindskog - 3 januari 2011 19:41

Har varit på Vuxenpsyk,det gick bra men det vart stressigt före kom 5 min försent men det gjorde inte så mycket,kom bara ihåg helften av alla saker jag skulle göra.

Sen gick jag ner på stan och shoppade lite blev


1 kortärmad tröja med svart spets

1 bh

2 par trosor(skitsnygga)

1 par svarta skin leggins

1 skjorta som jag älskar


imorgon ska jag gå till Ungdomsmottagningen och boka en tid,behöver hjälp med min menssmärta.sen blir det upp på Dollar och köpa gardiner och en väggtext om den finns kvar och sen ska jag till Soc så att dom kopierar från mitt högkosnadskort så att jag får dom

pengarna.Och sen blir det en sväng på stan och sen mysa med Nisse<3.


pappa var snäll och hjälpte mig betala räkningar idag,sen har jag städat och lyssnat på musik,nu blir det att göra någon mat och sedan kolla på Familjen anorlunda och Spårlöst sen blir det att sita vid datan och kolla igenom lite saker inan jag ska sova,får se om Nisse gör mig sälskap inatt.

Av sandra lindskog - 3 januari 2011 12:16

Ska snart åka till lägenheten och lämna Nisse och lite saker sen ska jag få skjus till Vuxenpsyk,ska träffa min kurator,sen blir det en sväng på stan och sedan till lägenheten och städa hela den.Får se om jag får pengar idag.


Ha en bra dag...

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards