Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av sandra lindskog - 6 januari 2011 13:24

Sitter och lyssnar på Svensktoppen och kollar igenóm lite bloggar,ute är det värsta snöstormen och det blåser som bara den.Funderar på att gå ut en sväng men det ser så kallt ute.Nisse springer som vanligt runt och jagar Frippe,är så roligt att kolla på.Är i Rengsjö stannar där tills på Söndag,Måndag eller Tisdag.Har fullt upp nästa vecka känns det som.


Ska visa bilder på min lägenhet hur den ser ut nu,är jätte fint där,men det funkar inte att lada upp bilder när jag är i lägenheten så det blir när det funkar.


Nu ska jag kolla på lite olika sidor och sedan vet jag inte vad som händer,men det är sådant som visar sig...

Av sandra lindskog - 6 januari 2011 13:19


  


Love You More Then Wourds Can Say

Av sandra lindskog - 6 januari 2011 13:12

Funderar på att börja med Yoga som är på Torsbergsgymnasiet med start på Onsdag kl.18.30 och håller på i 8 veckor,ska ringa Rolf på Fredag hade

jag tängt och höra vad det kostar.Har haft Rolf när jag gick på BF på Torsbergsgymnasiet förr också,var så avslapnande med Yogan så får se om det finns platts kvar mm.Min kurator tycker också att jag ska börja,men vi får se

hur mycket det kostar osv...


  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards