Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av sandra lindskog - 9 januari 2011 19:48

  

Har nyss kollat på första avsnitet av One Tree Hill och Clay och Quin blev skutna,dom får inte dö.Längtar tills nästa avsnitt.Den här serien är den bästa som finns.

Av sandra lindskog - 9 januari 2011 14:22

Kommer snart att byta blogg till blogg.se,det har sina skäl,men säger till när jag byter blogg och kommer även att lägga ut den adressen här så att

ni som brukar läsa min blogg hittar mig.

Av sandra lindskog - 9 januari 2011 14:19

Måndag - ringa om yogan+mormor och Harry


Tisdag - Vuxenpsyk


Onsdag - bada på badhuset+yoga(Kanske)


Torsdag - baka bullar i Rengsjö med mamma


Fredag - inget planerat


Lördag - inget planerat


Söndag - åka till lägenheten

Av sandra lindskog - 9 januari 2011 14:15

Följde med mamma,pappa och syrran och brorsan in till stan och handlade lite mat mm,så nu är kylen och frysen fulla(skönt)Sen blev det en sväng

på Jysk,köppte en kudde,överkast,2 överdrag till mina 2 kuddar.

Sen blev det en snabis på Rusta där jag köppte 2 dvd filmer som jag inte kommer ihåg vad dom hette.Nu ska jag fixa lite här hemma,Nisse ligger och sover på sin favoritplatts som är i fönstret(sötnosen min)<3.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards