Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av sandra lindskog - 10 januari 2011 19:00

Har kollat på Skärgårdsdoktorn hela dagen ungefär,älskar serien.Senare blir det att kolla på Familjen anorlunda och Spårlöst och sedan fortsätta

att plocka ihop lite här hemma och fortsätta att lyssna på ljudboken,så skönt att lyssna på.


imorgon blir det att gå upp till Vuxenpsyk och sen en sväng på stan,kanske baka om jag hinner och har ork,annars blir det en filmdag tror jag,

men det är sådant som visar sig,nu ska jag kolla lite bloggar och sedan diska...

Av sandra lindskog - 10 januari 2011 00:25


  

Ska lägga mig och sova,men först ska jag lyssna på en ljudbok som

heter Brandvägg av Henning Mankel,har lyssnat på

3 kapitel och den är redan superbra,det är ett tipps om ni inte kan sova

 

imorgon ska jag kolla på film hela dagen,köppte 2 filmer idag så

tängte kolla på dom,sen ska jag ringa Rolf som har Yogan,ska

också ringa Mormor och höra om dom vill komma och hälsa på någondag

 

GodNatt på er alla!!! 

 

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards