Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av sandra lindskog - 11 januari 2011 23:17

Ska snart ut på en promenad,har nyss gått till Pizzerian,den är jättenära mig.Beställde en Capricosa och gått var det.

Behöver såna stunder ibland,Nisse fick smaka han med,han ville inte ha först men när jag kollade bort så åt han upp den.

I morgon blir det Badhuset som gäller om det inte blir några ändringar.

Fick tag på Rolf som har Yogan,han sa att det kostade 700 kr,det är billigt för att vara 8 gånger.Men han sa att det var ganska fullt men om det är 2 flickor som inte hör av sig så skulle det nog finnas en platts,men han

var inte säker,han skulle ringa i morgon om dom inte skulle vara med...


nu ska jag som jag nämde tidigare,ut på en promenad,tur att det inte är så kallt ute,min kurator sa att hon hade vaknat igår natt och trodde att det

var jordbävning,men det var snö som rasade ner från taket.Det blåste mycket

igår,var ute och gick då också,och då höll jag på att blåsa bort och halka

flera gånger.


nej nu ska jag ut,sen blir det att kolla på Det brinner och dricka varm saft


GodNatt på er alla önskar jag och Nisse.........

Av sandra lindskog - 11 januari 2011 15:39

Har nyss varit till Vuxenpsyk och pratat med min kurator,det gick bra.Sen blev det en sväng på stan och kolla lite,var in på Eurosko,hittade 2 par som är på rea som jag funderar på att köpa när pengarna kommer.

Men får se helt enkelt,sitter och kollar runt lite på alla bloggar sen blir det att kolla på någon av filmerna som jag köppte i söndags,Nisse<3ligger och sover i fönstret som vanligt,fick en puss av honom igår(sötnosen min).

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards