Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av sandra lindskog - 20 januari 2011 23:17

       

<3

Av sandra lindskog - 20 januari 2011 23:15


Amor Vincit Omnia

  

Av sandra lindskog - 20 januari 2011 23:12

  


Sä jävla bra film(förlåt att jag svär)men den är så bra,

ni måste se den...


  

Av sandra lindskog - 20 januari 2011 23:09

Glömde att säga att nästa vecka byter jag blogg,men kommer att ha kvar den här också,så att jag kan kolla tillbaks,på vad jag har skrivit mm.

Men som jag nämde tidigare så kommer jag att skriva bloggadressen här på bloggen så att ni kan fortsätta följa mig.

Av sandra lindskog - 20 januari 2011 22:53

Har nyss kollat på en skräckfilm som hette Från Andra Sidan,den är super duper bra.Handling -


På ett avlägsset barnsjukus råkar pasienterna ut för fruktansvärda benbrott under mystiska omständigheter.

Barnen skyller på"The mechanical girl"som sägs befinna sig på sjukusets,övre stängda avdelning.

Men ingen på sjukuset tror dem.När den nya sjuksköterskan Amy börjar gräva jupare i mysteriet,finner hon att plattsen har en mörk och dödlig historia.

Men är fienden av övernaturliga slag,eller någon av kött och blod som till varje pris vill bevara en chokerande hemlighet?.


Den är som sagt jätebra och så spännande,nu blir det att ta medisinerna och sedan sova.Är ganska trött och behöver få sova.

Har fått mensvärk,den kommer till och från,men har tagit smärtstillande tablätter förr idag och den hjälpte bra tycker jag,men nu är den lite till och från,men tog varm saft och drack det och har en varm filt på magen och det hjälper ganska bra.Får hoppas att jag slipper gå upp inatt,men får se.


Imorgon åker jag och Nisse<3 hem till Rengsjö och är där tills på Måndag morgon,sen tar vi bussen som går vid tio över åtta,ska till min kurator då vid kl.13.15,sen har jag lite att uträtta resten av veckan.


GodNatt på er alla...

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards