Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av sandra lindskog - 23 januari 2011 18:51

Har en tillfällig bloggdesign,meddelar när jag byter blogg.

Av sandra lindskog - 23 januari 2011 18:35

Är nu hemma i bollnäs(Ren)kom hit vid 16.00 ungefär,håller på att städa och fixa lite mm.Ikväll blir det att mysa med lite tv tittande och apelsin och

pizza och min söta Nisse såklart<3,ska lägga mig itid ikväll,har så mycket att göra imorgon och resten av veckan och på lördag blir det gävle(längtar så).


Hoppas ni får en bra kväll,PUSS OCH KRAM.från mig och Nisse...

Av sandra lindskog - 23 januari 2011 18:25

                    


Funderar på att köppa detta när vi åker till Gävle på Lördag,

får se vad som blir köppt,men önska får man göra.

Ska också försöka hitta kläder till dopet och lite andra kläder,behöver

fylla på min garderob lite och min nya stil.

Av sandra lindskog - 23 januari 2011 14:10

Funderar om jag och Nisse ska åka hem till Bollnäs eller inte men troligtvis blir det så,skulle behöva städa och rensa garderober mm,sen på kvällen blir

det One Tree Hill,Morden i Midsummer mm.


Min vecka -


Måndag - Vuxenpsyk


Tisdag - Biblan + uträtta ärenden


Onsdag - Inget planerat


Torsdag - Biblan


Fredag - Åka till Rengsjö och äta god mat


Lördag - Åka till Gävle med familjen och shoppa mm


Söndag - Inget planerat

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards