Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under januari 2011

Av sandra lindskog - 3 januari 2011 19:41

Har varit på Vuxenpsyk,det gick bra men det vart stressigt före kom 5 min försent men det gjorde inte så mycket,kom bara ihåg helften av alla saker jag skulle göra.

Sen gick jag ner på stan och shoppade lite blev


1 kortärmad tröja med svart spets

1 bh

2 par trosor(skitsnygga)

1 par svarta skin leggins

1 skjorta som jag älskar


imorgon ska jag gå till Ungdomsmottagningen och boka en tid,behöver hjälp med min menssmärta.sen blir det upp på Dollar och köpa gardiner och en väggtext om den finns kvar och sen ska jag till Soc så att dom kopierar från mitt högkosnadskort så att jag får dom

pengarna.Och sen blir det en sväng på stan och sen mysa med Nisse<3.


pappa var snäll och hjälpte mig betala räkningar idag,sen har jag städat och lyssnat på musik,nu blir det att göra någon mat och sedan kolla på Familjen anorlunda och Spårlöst sen blir det att sita vid datan och kolla igenom lite saker inan jag ska sova,får se om Nisse gör mig sälskap inatt.

Av sandra lindskog - 3 januari 2011 12:16

Ska snart åka till lägenheten och lämna Nisse och lite saker sen ska jag få skjus till Vuxenpsyk,ska träffa min kurator,sen blir det en sväng på stan och sedan till lägenheten och städa hela den.Får se om jag får pengar idag.


Ha en bra dag...

Av sandra lindskog - 2 januari 2011 13:06

är almänt seg idag,känner mig iriterad,Nisse håller på och leker och busar omkring tex.tar saker i munnen mm.Dom andra är ute och åker i moppebacken,får se om jag går

utt och fottar lite,men får se hur det blir.


imorgon åker jag och Nisse in med mamma till lägenheten,ska lämna Nisse där och hämta en sak,sen ska jag upp och träffa min kurator(äntligen)sen ska jag kolla om jag har fått pengar,om inte så ska jag gå till soc och skälla på dom och då blir mina räkningar betalda senare än dom ska,blir jämt något strul.


Funderar också på att gå till Ungdomsmottagningen och boka en tid för har problem med mensvärken,men får se om jag har tid och ork att göra det,annars blir det till veckan

som kommer skulle jag tro att det blir...


Ska nog gå ut och fotta lite nu,updatering kommer imorgon efter att jag har varit på Vuxenpsyk,ha en bra dag.Puss

Av sandra lindskog - 1 januari 2011 14:24

mitt nyårslöfte är att ta hål i naveln,får se om jag gör det till veckan


  

Av sandra lindskog - 1 januari 2011 14:14

Ja nu är det första dagen på det nya året(bilder kommer upp på fredag,eftersom att det inte går att ladda upp bilder på bloggen när jag är i lägenheten,vet inte vad det är för fel).

Ikväll blir det att kolla på fångarna på fortet och äta chipps och på Måndag blir det att åka till lägenheten och vara där tills på Fredag,ska till Vuxenpsyk på Måndag kl.13.00,får se hur det går...,nyårsafton var så där enligt mig.Men åt gott mm.


Saknar Sandra så mycket,varför gjorde hon så mot mig.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards