Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av sandra lindskog - 20 mars 2011 19:45

    

Har nyss kollat på One Tree Hill säsongsavslutningen och gud vad spännande det var och gud vad tårarna ran hela tiden.längtar tils nästa säsång.


nu ska jag lyssna på musik och städa sen blir det solsidan och mys med Nisse om han har vaknat,men det är sådant som visar sig.

Av sandra lindskog - 20 mars 2011 19:19

 


Bollnäs förlorade,det känns tråkigt för dom var absolut bäst♥dom hade flera målchanser och om inte bollen var i ofside så hadde dom vunnit,men så blev det inte och jag tycker att dommaren dömde fel,men bollnäs är ändå vinnare för mig.

Av sandra lindskog - 20 mars 2011 17:05

I lördags åkte vi till Söderhamn och kollade lite,blev en tur till Erixhjälpen där jag fyndade en tröja,sen åkte vi vidare till något annat ungefär lika ställa men hittade inget och allt var så dyrt,sedan åkte vi till ÖB där jag köppte godis och badskum´och glass,sedan åkte vi på coop och lindex,och ica och sedan till jysk och slutade med Varianthuset där jag fyndade 2 muggar och 2 talrikar.Bilder kanske kommer senare.

I fredags blev det bara att ta det lugnt och idag kom jag hit vid 14.30 ungefär,så har inte gjort så mycket.


Ska snart städa hela lägenheten och sedan bada/ducha och plocka ihop lite,sen ska jag kolla på solsidan,one tree hill och fortsätta kolla på mr beans semester,imorgon ska jag vara på Vuxenpsyk vid 12.30 så blir att lägga mig tidigt.


Ha en bra dag alla!!!



 

FAN

Av sandra lindskog - 20 mars 2011 17:02

  Bollnäs vann inte,är så jävla förbannad.Dom skulle vinna,är stolt över bollnäs ändå

Av sandra lindskog - 20 mars 2011 15:50

 

Sitter och kollar på SM-finalen av bandy,Bollnäs-Sandviken och just nu leder Bollnäs:  ),spännande är vad det är.HEJA BOLLNÄS♥

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards