Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av sandra lindskog - 31 mars 2011 19:43

Har inte gjort så mycket idag,mäst tagit det lugnt,sen idag så gick en säkring när jag skulle damsuga så ringde Bovärden och han kom nästan på en gång(har en jättesnäll och trevlig bovärd)så fick hjälp och allt funkar som vanligt igen.

Har också varit till Dollar och köpte behövande saker som tandkräm,scampo,disktrasor mm.


Ska snart kolla på "112 poliser" och sedan "Sexlingar i familjen",sen eller före så ska jag tvätta håret orkar inte ducha är för trött och iriterad och inget blir som jag vill mm.


Ha en bra kväll imorgon är det Fredag och det gillar vi,efter helgen kommer en fullt upp vecka med mycket inplanerat.




Jag och Nisse säger GODNATT!!!!!

Av sandra lindskog - 31 mars 2011 19:33

Ibland så känns det som

om livet helt står still.

Och just det man är i

är inte det man vill.


Man känner sig så svag,

så vilsen och så feg...

Så känns det till den dag

man vågar ta ett steg.


Då öppnas nya vägar

och man får perspektiv.

Och plötsligt kan man se

hur man vill ha sitt liv.


Och när man blickar bakåt

när man har fått distans,

så ser man att det svåra

var källan till en chans.

Av sandra lindskog - 31 mars 2011 19:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards