Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under mars 2011

Av sandra lindskog - 28 mars 2011 16:51

Har pratat med min kompis alldeles nyss,mycket roligt och trevligt var det.Hon och ett av hennes barn ska komma till mig på Onsdag,vi ska ha roligt och gå på stan och kolla runt i lite afärer mm.Så dit längtar jag jättemycket.


Har varit till Vuxenpsyk och pratat med min kurator idag och det gick jättebra,ska snart göra något att äta men först blir det att fixa en ny bloggdesign.


Nisse ligger och sover,sötnosen min,han ligger i korjen under bordet ser så roligt ut.


Ni får ha en fortsatt bra dag!!!!!

Av sandra lindskog - 27 mars 2011 13:22

ja igår var det earth aur,jag och Nisse hade mysigt med tända ljus mm,och kom ni ihåg att man ska ställa fram klockan 1 tim



 

Av sandra lindskog - 27 mars 2011 13:08

är hemma,kom hit igår kväll eftersom att det hade sina skäl.Städade och hade Lördagsmys med Nisse,idag ska jag snart gå till Lidel och handla lite behövande saker så att jag klarar mig veckan ut tills jag får pengar.Sen när jag kommer hem ska jag damma och damsuga och sedan kolla på filmer och bara ta det lugnt och vila det behöver både jag och Nisse,sen ikväll ska jag ducha/bada.


I morgon ska jag till Vuxenpsyk och prata med min kurator och sedan ska jag kanske låna nya filmer och städa lite i hallen,fixa mm...


Nej nu ska jag ta och gå iväg så att jag kommer hem någongång,sen ska jag fixa en ny blogg design,har en jättebra ide och bilder på min nya frisyr kommer också.


Ha en bra dag alla!!!!!

Av sandra lindskog - 24 mars 2011 16:53

Har inte gjort så mycket idag för jag har fått mens i morse och har tagit smärtstillande så känner nästan inte av den något,tar Pronaxen och den hjälper superbra.

Har varit och lånat filmer och det blev"Festival""Case 39""Beck pojken i glaskulan""Beck enslingen""The Holyday",ska kolla på en till av dom filmerna lite senare i kväll.


Imorgon ska jag kliva upp vid 10.00 och fixa mig iordning och sedan kommer mamma och mina 2 minsta syskon vid 11.00 och hämtar mig,sen åker vi vidare till Jysk där jag ska köpa balkongmöbler,har lagt undan tills imorgon,har inte fått mina pengar men får låna av mamma(snällt)utav henne.Sedan ska vi runt på lite olika ställen och kl.15.00 ska jag vara på

Hc och kolla på tån och min tå gör skit ont och vid 11-12 tiden ska Camilla ringa en sväng.

Åker till Rengsjö sen vid 16.00 och på Söndag kommer Sandra vid 12.00 så åker hem antingen på Lördag kväll eller tidigt på Söndag morgon,men det är sådant som visar sig skulle jag tro.


Nu ska jag städa och damsuga,sen blir det lek med Nisse ♥ och sedan filmtittning och mys med tända ljus,tidig myskväll med andra ord.


Ha en fortsat bra dag...

Av sandra lindskog - 24 mars 2011 16:49

 

Har nyss kollat på denna filmen,den var ganska bra,

Handling-

Lina är 17 år och har planerat att åka till Hultsfredsfestivalen med sin pojkvän Calle. Problemet är bara att hon inte får åka för sin mamma, men efter påtryckningar från pojkvännen och bästisen Milla bestämmer hon sig för att åka i alla fall. Under tiden de är på festivalen inträffar en rad händelser som för alltid kommer påverka ungdomarnas liv.

Av sandra lindskog - 23 mars 2011 22:06

      


Har varit på Åhlens idag och handlat för presentkortet,resultatet blev detta 2 fina handukar jättesöta var dom,blev också träbokstäver HOME,är jättenöjd,sen skjussade mamma mig till Lidel där jag köppte mjölk och makor,ska ta det snart lite kvällsfika med andra ord.Och mys med Nisse,har fortfarande ont i tån och det är nu också andra sidan så har nog dubbelsidig nageltrång+att jag har ont i hälen.Så kan nästan inte alls gå.


Ha en bra kväll!!! 

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards