Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under april 2011

Av sandra lindskog - 19 april 2011 14:32

Har suttit och gjort en ny bloggdesign,och den här gången blev jag supernöjd.

Om en stund ska jag kolla på en film som heter "Life Size"den ska vara jättebra har jag hört,

Nisse ligger i soffan och sover,sötnosen min.


Tisdag-laga mat,tvätta

Onsdag-prata med min kurator

Torsdag-Hc,påskmat hos mormor

Fredag-inget planerat(kanske gävle)

Lördag-påskmat i Rengsjö

Söndag-(kanske gävle)


så ser resten av veckan ut för mig och Nisse,ska åka till

Gävle med men har inte bestämt villken dag det

blir.



Ha en bra dag alla!!!!! 

Av sandra lindskog - 17 april 2011 16:49

 


Har nyss kollat på reprisen av Körslaget,missade det igår.Jag tycker att Järvsö kören ska vinna.

Ska snart blåsa och platta håret och sedan kolla på Iren Huss och äta något,och kanske sitta på balkongen om väderet tillåter vill säga.

Av sandra lindskog - 16 april 2011 12:33

Som rubriken lyder så hade vi premiärgrillning igår,åååååååååå gud så gått det var.

Glömde kameran som vanligt,dåligt minne med andra ord.

Sitter och lyssnar på Rix Fm"s webbradio och nu är det Erik Saade,Nisse sitter här bredvid mig i fönstret  och sover,ser så gulligt ut.Vid 15.00 kommer min storebror med familj och min lillasyster,äntligen får man träffa Elias igen:  ),funderar på att åka hem idag(Kvällen)men det är sådant som visar sig.

Fint väder är det också ute och jättevarmt och soligt,när jag kommer hem ska jag ut och fotta hade jag tängt och kolla på Körslaget,men har inte bestämt om jag åker hem eller

inte,men det är sådant som visar sig.



ha en bra dag!!!!!!

Av sandra lindskog - 14 april 2011 15:16

         



Ska iallafall köpa bekinisarna när vi åker till gävle,får se om jag köper det andra också,men det är sådant som visar sig.

Av sandra lindskog - 14 april 2011 14:46

             


Har beställt lite sommarkläder och en ny badrumsmatta,kommer i början av Maj,skönt med litte nytt till sommaren

Av sandra lindskog - 12 april 2011 20:30

  

Nisse är äntligen hemma hos mig igen,gud vad i love you.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards