Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under april 2011

Av sandra lindskog - 11 april 2011 23:31

Ska ta ipren och sova,blir troligtvis updatering i morgon på kvällen men det är sådant som visar sig.....



GodNatt

Av sandra lindskog - 11 april 2011 23:28

  Gud vad jag saknar min lilla sötnos,får sova och vakna utan honom,vi som brukade ha morgonmys.Men imorgon kommer han äntligen och då blir det mycke mys.....♥

Av sandra lindskog - 11 april 2011 23:24

  Har kollat på denna film idag,och den är superbra,en film jag absolyt rekomenderar

Av sandra lindskog - 11 april 2011 14:10

Har varit till sjukuset idag och opererat min tå(nageltrång)fick 2 bedövningssprutor gjorde ganska ont,dom tog bort nageln på antingen båda sidorna eller hela.Ont har jag,åker hem idag vid 15.45 men det blir utan Nisse,hur ska jag klara av en natt utan honom: (,ska passa på att städa hela lägenheten tror jag om det inte gör för ont.


Ha en bra dag alla.....

Av sandra lindskog - 7 april 2011 14:52

Har varit och fikat på stan idag,mycket trevligt var det och bra sälskap med.Om ungefär en halvtimme kommer Anki från Soc och hälsar på och det betyder fika för 3 gången för mig.

Känns som om det enda jag gör är att fika idag.

Efter att Anki varit här så ska jag kolla på film med Nisse och mysa lite,kanske tänder ljus med,är sådant tråk och blåsväder idag,höll på att blåsa bort i stormen.


Nu har jag inte tid att sitta här längre,see you later aligator.....

Av sandra lindskog - 4 april 2011 15:09

har varit på hc idag och träffade läkaren angående mitt nageltrång och det blir operation och den blir på Måndag nästa vecka,jag längtar inte men det blir bara värre och värre så det blir en operation.

Solen kom fram till sist,har varit på Vuxenpsyk också och det gick bra,nu ska jag städa och baka lite tror jag och sen blir det film.


Ha en bra dag.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

-

-


Skapa flashcards