Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under april 2011

Av sandra lindskog - 3 april 2011 21:47

 


Kan inte förklara med ord,hur mycket du betyder för mig,JAG ÄLSKAR DIG ♥

Det är du och jag mot världen...

Av sandra lindskog - 3 april 2011 21:44

har inte gjort så mycket idag förutom att jag har städat hela lägenheten,så är helt slut i kroppen.Imorgon blir det Vuxenpsyk och lite ärenden på stan som gäller,ska kolla på antingen Skärgårdsdoktorn eller en film,men kan inte bestämma mig.



Ha en bra kväll och natt,GodNatt på er alla.....

Av sandra lindskog - 1 april 2011 13:59


dagens låt också,ha en trevlig helg/Kramar från mig och Nisse...

Av sandra lindskog - 1 april 2011 13:53

Har varit och handlat med mitt Boendestöd idag,och det gick bra.Så jag har packat upp allt och ska snart ta en pigilin som jag köppte igår,har den nya byxdressen på mig idag och den

är så jävla snygg och skön,ska kolla på film med Nisse,men det går inte så bra eftersom att han ligger och sover i fänstret och jag vill inte väcka honom,men får se.

Vid 16.00 åker jag och Nisse till Rengsjö,får se hur länge vi blir kvar där,men det är sådant som visar sig.

Nu har iallafal jag och min sötnos Fredagsmys,ha en jättebra helg!!!!!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

-

-


Skapa flashcards