Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av sandra lindskog - 19 maj 2011 22:33

har en ny bloggdesign och jag är supernöjd kan jag säga,fattas bara lite småskusteringar men annars är den klar.

Nu ska jag plocka ihop lite och sedan äta kvällsfika och mysa med my darling(Nisse<3).Helgen spenderas hos mina föräldrar och syskon,tror jag,ska på kattutställning på antingen Lördag eller Söndag sen nästa vecka har jag fullbokat mm,Cirkus med mina 2 minsta syskon på Tisdag,min lillebror fyller år på Onsdag sen ska jag gå på marknaden 2 dagar i rad som är på Fredagen och Lördagen,en av dom dagarna ska jag gå med min lillasyster och andra dagen med en kompis tror jag,men får se hur det blir mm.



Ha en bra kväll(nu kommer Nisse och vill ha min uppmärksamhet,han sitter på data bordet just nu.Så ha det så bra/Kram

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards