Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under maj 2011

Av sandra lindskog - 5 maj 2011 18:55

   



Kan visa bilder på bikinina som jag beställt.dom 

är så snygga...   

Av sandra lindskog - 4 maj 2011 18:10

Har beställt lite sommarkläder från Ellos,är jättenöjd med det jag hittade.Var bla.2 par kortbyxor,2 tubtoppar,1 strand tunika,1 par byxor,1 vårjacka,2 bikinisar,1 par bad trosor.

Tror inte jag har glömt något,allt gick på 670 kr tror jag och allt var på rea+att jag fick 20 prosent på dyraste varan och fri exoiditionsavgift,tror det var så kommer inte riktigt ihåg.'



Har satt in nya bilder i min bloggdesign och har fått hit min cyckel och kamera(äntligen)...




Nu ska jag kolla på "Unga Mödrar"sen blir det "4 Bröllop"och någon bra film,men får se.


Ha en fortsatt bra dag.

Av sandra lindskog - 3 maj 2011 15:52

på med en ny bloggdesign,blir jättenöjd.Imorgon ska jag iväg och prata med min Kurator och sedan ta ut pengar och uträtta några ärenden.


Nisse<3ligger på sängen och sover,ser så skönt ut.Imorgon får jag även hit min cyckel(skönt).



Ska snart kolla på "Unga Mödrar"och ikväll är det "4 Bröllop""Äntligen Hemma""House" som gäller för mig,får se om det blir någon film med.Och imorgon får jag äntligen min kamera,har bilder på den som ska vara till min bloggdesign...


På Fredag ska jag till en kompis och grilla och kolla på skräckfilm(mysigt)Hon ska även slinga mitt hår.

Bilder kommer.Ska också ge dom en inflyttningspresent,och hennes barn har fyllt år så har köppt present till dom med.



Ha en fortsat bra dag.

Av sandra lindskog - 3 maj 2011 10:20

 


Gud vad jag älskar dig Nisse<3

Av sandra lindskog - 2 maj 2011 21:21

Har varit och pratat med min Kurator idag och det gick bra,imorgon blir det en sväng på stan mm.

Sitter just nu och kollar på"En unge i minuten"sen efter det ska jag kolla på"112 luftens hjältar".Sen blir det att sova hoppas Nisse<3 gör mig sälskap.




Ha en fortsat bra kväll.

Av sandra lindskog - 1 maj 2011 19:20

idag är det 1 Maj,och snart sommar.Funderar på att göra mitt Nyårslöfte i slutet av månaden som är att ta hål i naveln,men får se,har ganska fullt upp den här veckan massa ärenden mm.Ska ha filmkväll med min kompis också(roligt).



Ha en fortsat bra dag alla!!!

Av sandra lindskog - 1 maj 2011 19:12

är hemma nu,eller kom för 2 tim sedan.Åkte till Rengsjö igår kväll eftersom att det var Valborgsmäsoafton,fick tackos,men först var vi och kollade på Majkasen,glömde kameran igen men bilder kommer så fort jag får den.Sen blev det fika och lite godis och ise te.

Just nu ligger Nisse<3och sover och jag kollar på Plastikturisterna och senare ska jag kolla på Unga Mödrar en ny sesång,det gillar vi.



 

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards