Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av sandra lindskog - 3 juni 2011 19:50

Har presis varit till Karlslundsbadet och tagit sommarens första dopp,var ganska varmt faktiskt,hade tängt ladda upp bilder men har fortfarande inte hittat den förbaskade datakabeln.

Nu blir det Talang och någon bra film och mys med Nisse<3




Passar på att säga GODNATT.....

Av sandra lindskog - 3 juni 2011 16:12

har varit till Hc idag på morgonen och det gick bra,var fortfarande svullet.

Sen har jag tagit det lugnt och kollat på "Dr Qwinn"några avsnitt blev det,ska snart städa

lite och fixa här hemma,imorgon ska jag försöka hitta en födelsedags present till min

kompis som fyller år mm.

På Söndag blir det bakning i massor tror jag att det blir,har lovat att visa bliderna från

Cirkusen men har fortfarande inte hittat data kabeln,kan inte förstå vart jag laggt den någonstans.....



Ha en fortsatt bra dag alla...

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards