Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av sandra lindskog - 11 juni 2011 21:52

har nyss kommit hem efter en hel dag på Långnäs,först badade vi och gud så skönt det var i denna värme,sen gick vi till lekparken och gud så roligt vi hade och gud vad

vi skrattade.Fikade också där,sen gick vi till Ica och handlade lite och åt glass(mums).Sen efter det gick vi hem till Sandra och badade och solade och hade jättemysigt,sen när hennes

sambo kom hem blev det grillning och till efterätt blev det glass igen,medans vi åt kollade vi på "Kalle Blomqwist,Lever Farligt".Jätte bra film var det.


Nu har jag nyss varit ute med my darling(Nisse

gick in igen och Nisse var så bråkig,eller bara lite.

Just nu sitter han nedanför fönstret vid balkongen(bredvid balkongdörren)som är på glänt,men han kan inte komma ut och det är tur.


Fick lite kläder av Sandra och hennes syster och det tackar jag för,jätte fina kläder.Har haft en underbar dag,har inte skrattat så mycket på flera år känns det som.

Bilder från dagen kommer när orken finns,så håll utkik,nu ska jag mysa ner mig i soffan med Nisse och en glass(igen HiHiHi)och kolla på"4 Brölopp(stava).....



TACK SANDRA FÖR EN UNDERBAR DAG,ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET<3

Av sandra lindskog - 11 juni 2011 10:06

packa lite som jag ska ha med mig till min kompis,badkläder mm.

Ska bli så otroligt roligt att komma iväg och göra något med henne och hennes

barn,får se om det blir grillning på kvällen,men det är sådant som

visar sig.....,

Gud vad trött jag var igår kväll,efter Talang gick jag och la mig kunnde inte hålla ögonen

öppna,det gick inte.


Nu ska jag plocka ordning lite och platta håret och lyssna på musik och sedan

cyckla iväg.Och kameran följer naturligtvis med den också,så bilder kommer när jag har ork att ladda upp dom.




Ha en jätte bra dag!!!!!

Av sandra lindskog - 11 juni 2011 09:50

igår den 10/6 för ett år sedan(2010)  tog jag studenten,det var den bästa och lyckligaste dagen i mitt liv.....



 

   


 



 


     

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

-

-


Skapa flashcards