Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av sandra lindskog - 14 juni 2011 21:51

Min dag har varit fullt upp och stressande mm,har varit och kollat när min lillasyster tog studenten,sen var vi i Rengsjö och firade henne(ett STORT grattis till henne).

Sedan vid 18.30 så var vi och kollade på min andra lillasysters skolavslutning i kyrkan,sedan åkte jag hem till my darling(Nisse<3)var meningen att jag skulle vara i Rengsjö och sova

där men min telefon var borta och jag hittade inte den när vi skulle åka och

kolla på studenten,den var helt borta,och jag han inte packa alla saker jag skulle ha hem till

Rengsjö mm.

Jätte stressigt och rörigt med andra ord,pluss att jag inte ville att Nisse<3 skulle sova själv hemma i lägenheten,och jag saknade honnom jätte mycket.

Så är hemma nu och Nisse blev jätte glad,fick massa pussar och han var hur gosig som

hällst.


Imorgon ska jag iväg till Sandra och kolla på film och sedan åker jag till Rengsjö igen fast med Nisse<33,blir där tills på Lördag eller Söndag,sen blir jag i lägenheten 1 vecka osv.

Nu ska jag kolla på "Plastik Kirurgerna" och "4 Bröllopp"och mysa ner mig i soffan med lite gott och mysa med my darling.....


(bilder från dagen kommer upp när orken finns)

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards