Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av sandra lindskog - 19 juni 2011 23:57

Min dag har bestått av städning och sortering av gardroben mm,har också kollat på "Shrek,Nu Och Föralltid".

Den var super bra tyckte jag,spännande och rolig,men lite läskig.

Ska snart kolla på ett avsnitt av"Helikopter Hjältarna"som går på tv 4+,men jag kan kolla på det på tv 4 play,har missat 4 avsnitt och idag,eller ikväll

har jag kollat på 3 st.Ska kolla på det sista nu och efter det blir det sängen som

gäller för min del.....


Nisse<3vet jag inte vart han tog vägen,han lekye nyss med mina örhängen som ramlade ner på golvet,sötnosen min<33...


Imorgon ska jag vara på Hc vid 9.30 sen efter det ska jag till Soc och hämta papper och sedan hem och fylla i det och så ska jag ringa Vätrinären om tid för kastrering av my darling(kommer bli jobbigt,och det känns jobbigt att han kommer att sövas<3).

Sedan efter det ska jag till Soc igen och lämna papper och sedan hem och äta och sedan upp på Heden.....,sen ska jag till Sandra och kolla på film mm.Så kommer att ha fullt upp med andra ord


   




GODNATT!!!!!



 

    

Av sandra lindskog - 19 juni 2011 23:55



Gud villken bra låt

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

-

-


Skapa flashcards