Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juni 2011

Av sandra lindskog - 11 juni 2011 09:50

igår den 10/6 för ett år sedan(2010)  tog jag studenten,det var den bästa och lyckligaste dagen i mitt liv.....



 

   


 



 


     

Av sandra lindskog - 10 juni 2011 15:54

Nu är det Fredagsmys för mig och Nisse,ikväll ska vi kolla på Talang finalen och äta gott mm.

Imorgon ska jag ha en mysig dag med min kompis och hennes barn,vi ska bada,ha picknik och grilla och mysa.

Åker dit vid 11.00,får se om vi badar i Vevlinge eller Långnäs,men det är

sådant som visar sig.

Ska ta och värma en pizza och kolla på Dr Qwinn och senare kanske Nisse får gå ut men

vet inte.


Ha en bra Fredag och trevlig helg.....

Av sandra lindskog - 7 juni 2011 21:39

Har varit på stan nästan hela dagen idag eller från kl.12.45-18.00

Pluss att jag var till Hc,var på stan med syrran och gud vad varmt det var,höll på att

smälta,vi var på Max och åt och sedan kollade vi på Balen på Skanic(stava).

Vet inte hur mycket jag druckit idag men det var mucket,ska snart ta kvällsfika och

gosa lite med Nisse<3 innan jag ska sova.

Blir en lång sovmorgon skulle jag tro,hoppas Nisse vill sova hos mig(är så mysigt).




GODNATT!!!!!

Av sandra lindskog - 7 juni 2011 11:50

vid 16.00 ska jag träffa min syster och sedan ska vi kolla på Balen,sen får vi se om jag bjuder på fika eller inte,men det är sådant som visar sig.

Sen ikväll blir det mys med Nisse<3och kolla på film mm,men får se.

Gud vad varmt det är idag,man smälter nästan.

Om en stund ska jag vara på Hc sen kolla på Balen som sagt,sen får vi se vad dagen

bjuder på.


Ha en bra dag alla i värmen/Kram

Av sandra lindskog - 6 juni 2011 14:10

   


 


   

 


   

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards