Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2011

Av sandra lindskog - 24 juli 2011 13:14

   

Av sandra lindskog - 24 juli 2011 12:56


Ska snart till Sandra igen och vi ska kolla på denna filmen och äta Hamburgare(Mums),sen blir det att kanske kolla på någon mera film men får

se vad vi gör.




        


Såg den här filmen i för går,det är verkligen en av dom bästa animerade filmer

som jag har sätt i hela mitt liv......



Ska snart plocka lite här hemma och kanske hoppa in i duchen vet inte om jag

hinner senare när jag ska till Sandra,och imorgon ska mitt Boendestöd komma ganska

tidigt och sedan ska jag till HC osv och vid 18.00 så ska jag träffa Sandra och hennes barn och hennes syster,det är ju Grill Natta då och dit kommer ERIK SAADE   .....


Kommer bli en jätte bra kväll tror jag,nej nu måste jag göra något känns det som,ni får ha en jätte bra dag/Kram

Av sandra lindskog - 22 juli 2011 23:48

 

Best friends 4 - ever  

Av sandra lindskog - 22 juli 2011 23:38

Har haft en jätte trevlig dag,var till Sandra vid 4,var där tills nu ungefär,åt god matt och lekte med barnen och kollade på jätte bra filmer.

Sen fick jag sälskap nästan ända hem<3.....,

Möttes av en jätte kelig Nisse<33 mysigt,nu leker han med en papperspåse,ser

roligt ut.


Var till Sjukhuset idag och kollade på tårna,han tyckte att det var konstigt att jag inte kunde röra dom  och det såg svullet ut,är öm på 2 ställen,så han skickade en renis till röntgen,blir ungefär i början av nästa vecka som jag ska dit.

Får se om dom hittar något.





imorgon ska jag till Sandra igen vid 11 tiden,ska nog sova nu.GOD NATT

Av sandra lindskog - 22 juli 2011 23:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 21 juli 2011 23:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards