Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2011

Av sandra lindskog - 21 juli 2011 23:21

Har nyss kommit hem efter att ha firat syrran som fyllde 19 år idag(grattis till henne).

Ska snart sova men ska kolla på "Livet på BB" först,ska upp tidigt imorgon,ska

till Sjukuset och kolla mina tår.Opererade nageltrång för 4 månader

sedan och har inte sedan dess kunnat röra på tårna på vänsterfoten,är iriterande,träffade även en läkare förra veckan och han tyckte att det var konstigt han kännde igenom hela foten och jag är öm på ett ställe,ungefär mitt på,på

foten.

Får se vad han säger osv.....

Men är inte roligt att ha ont i foten hela tiden heller+besväret med tårna...


Men ska kolla på serien nu innan det blir för sent.





GODNATT!!!!!

Av sandra lindskog - 19 juli 2011 23:47

   

  LOVE,LOVE,LOVE,LOVE,LOVE  

Av sandra lindskog - 19 juli 2011 23:46


En av dom finaste låtar jag vet  

Av sandra lindskog - 19 juli 2011 01:38

som rubriken lyder så har jag haft en otursdag idag med regn,bilar som stänker ner,ett paraply som fasnar i hjulet och går sönder,får diskvattnet på

mig,tappar saker mm.

Så måste köppa ett nytt paraply när jag får pengar(inte roligt,älskar mitt rosa med vita hjärtan),Nisse har haft ner min gardinstång + gardiner så vaknade

med ett ryck i morse och han är så busig och jobbig idag,förstår inte vad det

är med honnom.


får se om min otursdag vänder imorgon,bäst att sova nu eftersom att

jag har tvättstuga imorgon vid halv tio.



GODNATT

Av sandra lindskog - 16 juli 2011 19:25





<3VINNARE<3

Av sandra lindskog - 15 juli 2011 17:28

Har suttit och gjort en ny bloggdesign,och jag älskar den blev supernöjd :   ),vad tycker ni?


Nu blir det att städa lite,sen väntar tända ljus och Fredagsmys med Nisse  



Ha en bra Fredag......

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards